TERMENI SI CONDITII

Bine ai venit pe constantinbutucstudio.ro! Iți multumim ca ne vizitezi!

Vă rugăm să citiți Termeni și Conditii cu atenție pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului https://www.constantinbutucstudio.ro/. Compania Imaginea Ta SRL este administrator al site-ului https://www.constantinbutucstudio.ro. Utilizarea acestui site implică acceptarea tacită a termenilor și a condițiilor de utilizare prezentate mai jos, care reprezintă întelegerea (contractul) dintre parți. 

Imaginea Ta SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de confidentialitate, fara o notificare prealabila. Astfel, vă rugăm să vizitati periodic această sectiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

PREVEDERI GENERALE

Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online de pe site-ul https://www.constantinbutucstudio.ro .si stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului (clientului). Vanzator si operator al operatiunilor online este SC Imaginea Ta SRL avand sediul social: Razvad, Str. Bisericii, Nr.35, Jud. Dambovita.

Cumpărător – Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
Vânzător – Magazinul online constantinbutucstudio.ro administrat de SC Imaginea Ta SRL înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor

Servicii/Pachet – Orice servicii(pachete) înscrise în Comandă, care urmează a fi prestate de către vânzător, cumpărătorului și sunt reprezentate de servicii fotografice si/sau videografice achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii și componentei pachetului, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.

Comandă – Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să presteze serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste servicii și să facă plata acestora.

Contract – O comandă validă, confirmata de către Vânzător.

Specificații – Toate specificațiile și/sau descrierile serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.

Informaţiile prezentate pe site-ul www.constantinbutucstudio.ro au caracter informativ şi pot fi modificate de către Vânzător, fără o anunţare prealabilă. Serviciile (sub forma de pachetele) disponibile pentru cumpărare vor fi însoțite de factura fiscală, conform legislației în vigoare.

DREPTURI DE AUTOR

Intregul continut al site-ului www.constantinbutucstudio.ro este proprietatea SC Imaginea Ta SRL.     

SC Imaginea Ta SRL garanteaza utilizatorului acces limitat pe site-ul www.constantinbutucstudio.ro, in interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei SC Imaginea Ta SRL fara acordul prealabil scris al acesteia.

Copierea, stocarea, modificarea partiala sau in intregime a site-ului este strict interzisa si se pedepseste conform legilor in vigoare privind protectia drepturilor de autor. In calitate de utilizator, dumneavoastra sunteti pe deplin acord cu cele mai sus mentionate.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.constantinbutucstudio.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului www.constantinbutucstudio.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

PROCESUL DE VANZARE

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul (clientul), prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității pachetului achizitionat pentru data dorita de client, a prețului precum și a caracteristicilor serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat. 

Obiectul Contractului – Îl constituie prestarea serviciilor de filmare si/sau fotografiere, în conformitate cu componenta /descrierea pachetului achizitionat pentru data dorita de client, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Comanda Clientului – Clientul se înregistrează în site pe baza unui user și a unei parole unice, selectează serviciile (pachetul) dorit, apoi apasă butonul „Rezerva data” sau “Adauga in cos”. Dupa apasarea butonului „Rezerva data” sau “Adauga in cos “clientul este directionat catre pagina pachetului de servicii pe care are intentia de a-l rezerva. Aici se gaseste descrierea/componenta pachetului alaturi de optionalele disponibile a le adauga pachetului selectat. Optiunea “Adauga in cos “ o au doar pachetele ce nu ce nu au optionale, intrucat acestea sunt incluse in pachetul selectat Numai dupa alegerea unei date certe clientul poate adauga in cos serviciile/pachetul dorit.

Clientul este directionat catre Comanda mea ce cuprinde detaliile de facturare si vizualizarea tuturor serviciilor selectate a fi cumparate. Detaliile de facturare se completeaza automat in cazul in care acesta si-a personalizat contul cu toate informatiile necesare. In caz contrar acesta isi completeaza manual campurile obligatorii in vederea derularii in bune conditii ale serviciilor pe care acesta intentioneaza sa le achizitioneze și apoi să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Continua cu finalizarea comenzii”.

În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista serviciilor (pachete si/sau optionale), să modifice cantitățile, sa selecteze modalitatea de plata si își exprima acordul cu Termeni și Condiții site-ului   www.constantinbutucstudio.ro, precum si acordul privind Termeni si Conditii Pachet/Contract. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile serviciilor comandate. 

Prețul Contractului – Îl constituie prețul vânzării Serviciilor (pachetelor) cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, societatea atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale site-ului sau erori, prețul afișat pe site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

Plata pretului contractului se face in 2 transe. Prima plata este o taxa de rezervare a echipei si reprezinta 20% din valoarea serviciilor/pachetului pentru care clientul a optat sa-l achizitioneze. Aceasta taxa se deduce din valoarea pachetului achizitionat la data achitarii pretului integral al contractului.  Diferenta de 80% din pretul serviciilor/pachetului se achita in maxim 48 ore de la data pentru care a fost achizitionat produsul/serviciul.   

Modalități de plată – Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului: plata online cu card ( card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput un comision suplimentar pentru tranzacții; plățile se realizează prin intermediul Netopia MobilPay.ro); ordin de plată (în baza facturii proforme emise de către Vânzător); numerar. Modalitatea de plată cu numerar nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare este mai mare de 5.000 lei pentru persoanele juridice și 10.000 lei pentru persoanele fizice. 
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

Prestarea serviciilor Vânzătorul se angajează să presteze serviciile în condiții de înaltă calitate și in stil propriu conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.constantinbutucstudio.ro in data solicitata de client. 

Livrarea materialelor finale Vanzatorul se obliga sa livreze materialele finale ce sunt reprezentate de fotografii digitale si/sau filmul si clipul nuntii si /sau album foto in functie de serviciile/pachetul achizitionat de Client in 30-90 zile lucratoare de la data pentru care acesta a achizitionat serviciile/pachetul. Materialele finale vor fi livrate in cloud sau pe stick prin intermediul serviciului de curierat rapid la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă in termen de 48 de ore de la finalizarea materialelor finale. Pentru livrarea materialelor finale Imaginea Ta SRL foloseste Memorii USB de marca. Clientul este sfatuit sa faca copii de siguranta. Termenul de livrare este fiind specificat pe pagina fiecarui pachet in parte.

Garantia materialelor finale  Toate serviciile/pachete comercializate pe site-ul www.constantinbutucstudio.ro sunt produse de IMAGINEA TA S.R.L. si beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Cumpărătorul este de acord cu faptul că serviciile achizitionate sunt in accord cu stilul propriu si prezentat pe site-ului www.constantinbutucstudio.ro, ca lucrarile evolueaza si sunt de natura artistica. In cazul in care in serviciile/pachete achizitionate sunt incluse mamorie USB/Album/albume foto, acestea beneficiază de garanţie legală, conform dispozițiilor legale, astfel cum este aplicată de producator. 

Garantie comerciala, IMAGINEA TA S.R.L garanteaza pastrarea in siguranta a unei copii ce poate fi pusa la dispozitia clientului in cazul deteriorarii memoriei USB in termen de maxim 1 an de la livrarea materialelor finale

IMPORTANT:Pentru a beneficia de garanţie, trebuie să prezentaţi factura fiscală a serviciilor/pachetului  cumpărat.

Contact pentru garantii: Imaginea Ta S.R.L, tel: 0724661108, 0724568370 e-mail: constantin.butuc@gmail.com.

POLITICA DE RETUR

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor IMAGINEA TA S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in com Razvad, judetul Dambovita, Strada Bisericii, nr.35, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J15/1365/2008, numar de inregistrare fiscala 24607370.

Prin acest serviciu, clientii IMAGINEA TA S.R.L pot returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice serviciile/pachetele cumparate de pe www.constantinbutucstudio.ro. Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.

Clientii IMAGINEA TA S.R.L sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.

Acestia pot fi persoane fizice  sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe www.constantinbutucstudio.ro, fiind titularii facturii sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale IMAGINEA TA S.R.L.

Clientul informeaza IMAGINEA TA S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract prin comunicarea intentiei la adresa de e-mail constantin.butuc@gmail.com. Va rugam sa ne comunicati datele dumneavoastra complete, numarul comenzii, datele de cont in care doriti sa se ramburseze suma platita.

Restituirea sumei platite se va face in termen de maxim 48 ore de la solicitare.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Va invitam sa accesati, de asemenea, pagina Politica de confidentialitate care se aplica, vizitei dumneavoastra pe pagina noastra web.

UTILIZAREA COOKIE-URI

Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica despre Cookies.